Vackert...

Allt medan vi blir äldre, lär vi oss att vissa personer som vi trodde att aldrig skulle strunta i oss, helt säkert gör just det en dag.

Ditt hjärta kommer att brista, troligen mer än en gång och det blir svårare för varje gång.

Även du själv kommer att ha sönder hjärtan kom då ihåg hur det kändes när ditt eget gick i bitar.

Du kommer att gräla med din bästa vän.
Du kommer att söka tröst hos en ny älskare, på grund av vad den förra låtit dig gå igenom.

Du kommer att gråta över att tiden går för snabbt och med tiden kommer du att förlora någon du älskar. 

Så, ta för många foton, skratta för mycket och älska som om du aldrig blivit sårad, för om du så bara grubblar i 60 sekunder, är det en minut av för evigt förlorad lycka.

Hitta en pojke som säger att du är vacker och inte att du är bra, som ringer upp dig även om du slängt på luren, som stannar uppe bara för att se dig sova.

Vänta på pojken som kysser dig i pannan, som har lust att visa upp dig för hela världen om du så bara var iklädd en säck och som håller din hand inför sina vänner.

Vänta på honom som regelbundet påminner dig om hur mycket han älskar dig och om vilken tur han har som får vara med dig.

Vänta på honom som säger till alla sina vänner:  Det är hon...


Om du har Läst denna texten , är du tvungen att Ladda upp denna texten så att den sprids vidare till de flickor du känner..

Lägg upp denna på din blogg så kommer ditt Livs Kärlek att ringa dig eller skicka ett meddelande.

Va har man att förlora.... Ta chansen...




Om du ser mig gå brevid någon annan, betyder det inte att jag älskar honom,
nej det är bara för att du inte ville gå brevid mig.
Om du ser mig skratta, betyder det inte att jag kommit över dig,
utan att jag är så sjukt trött på att gråta över dig.
Om du ser mig leva, så är det inte för att jag inte vill ha dig,
och framför allt..
om jag blir kär i någon annan, så är det inte för att jag vill det,
utan för att du aldrig orkade stå vid min sida.

//M


Kommentarer
Postat av: H*

- VAR GÄRNA MED & SVARA PÅ VECKANS FRÅGA I MIN BLOGG!

2008-10-08 @ 23:15:59
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Sandra!

Hej!



Jag har några jättebra tips till dig! 5 sidor där man på ett enkelt sätt samlar poäng och får pengar eller presentkort helt gratis. Självklart får du fler poäng om du registrerar dig genom mina länkar.





Nummer 1. GRATIS KLÄDER



Här samlar du lätt ihop poäng som du sedan byter mot presentkort från H&M eller Gina Tricot. Det är verkligen en lönsam sida! Jag har redan fått ihop 650 kr i presentkort.



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803





Nummer 2: GRATISBIO



På denna sida kan man komma upp i höga summor fort. Man kan få presentkort på 300, 500 eller 700 kr, och man får poäng på en mångd olika sätt.



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=21852





Nummer 3: GRATISGEN



Den här värvar man andra, men det är väldigt lätt att få ihop poäng. ( Man behöver endast 1 poäng+ 7 värvade för att få sin första pryl ) Denna sidan är en av mina favoriter för det går så fort att få sina saker. Själv har jag fått 25 lotter och sex and the cityboxen.



http://www.gratisgen.se/?ref=67998





Nummer 4:PENGARGRATIS



Denna sidan är mina andra favorit. Hur smidigt och lätt som helst att samla ihop poäng som man sedan byter mot riktiga pengar. Du får dina pengar insatta på ditt konto eller i ett brev på posten. Man kan väldigt snabbt komma upp i höga summor!



http://pengargratis.se/?r=1332





Nummer 5: GRATISMAKEUP



Detta är på samma sätt som gratiskläder men istället får man presentkort på KICKS. Där får man även poäng för att logga in och svara på dagens fråga, vilket gör att det går ännu fortare att komma upp i poäng :)



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482





Lycka till!

2008-10-08 @ 23:20:17
Postat av: Anonym

Sov så gott! :)

2008-10-08 @ 23:26:30
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Molly

Okej, nu har jag tittat.

2008-10-08 @ 23:41:22
URL: http://www.molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0