Uppdatering

Status: Precis hemkommen från da city

Var i stan, har precis fått studiebidraget, och löning i förrgår, så nu leker livet (:

Tänkte faktiskt roa mig med att lägga upp bilder på målningarna jag och Zanna gjorde på våran målarkväll/natt ;)

Här är den gigantiska duken jag hade med mig som vi målade ihop, jag vet, dålig kvalitet men hade inget annat redskap än mobilen just då. Mycket finare i verkligheten, den glittrar i guld och sådär ^^,
Gemensam tavla

Ännu en tavla i akryl, Zanna fick en sådan här lite duk av mig, så skulle vi måla samma nalle, såhär blev den (:
nalle  

Jag fick också prova på Zannas akvarellpennor, var längesedan jag målade med det och förstod mig nog aldrig riktigt på det, så Zanna lärde mig och jag målade lite frukt på Akvarellpapper, blir man inte sugen på ett äpple eller? ;)
Frukt

Sparade den finaste (enligt) mig målningen till sist. Också i akryl.
Tavla

Skriv vad du tycker.

Enjoy!




Dagens visdomsord: För att få gott samvete behöver vi reparera det som vi har gjort trots att det stred mot vår inre röst.



//M

Kommentarer
Postat av: Jossan

Den med nallen och den sista var helt underbara! :D

Jätte impad:)

2008-10-31 @ 16:42:19
Postat av: mormor

Vilka konstverk du gjort hos din gamla moster förstår att mi va uppe hela natten. Vill gärna se dom i verkligheten.

Kram

2008-10-31 @ 22:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0