Torsdag morgon

Status: Likgiltig

Jo, jag känner mig faktiskt likgiltig idag. Jag är så trött att jag inte riktigt orkar känna någonting just nu. Eller ja, lite ledsen är jag väl för att jag missade bussen precis.
Då frågar ni er säkert, varför åker hon buss helt plötsligt?
Jo, det är såhär att jag skall till tandregleringen i Halmstad, mamma och pappa skulle skjutsa in mig vid denna tiden för att de skulle på möte i stan och jag börjar skolan om en stund.
De skulle hämta mig och köra direkt till Halmstad, men morsan hade ju sett fel på tiden, så de skulle vara där 9, då tänkte jag. Men gud vad roligt, att åka buss igen kanske blir skoj. Men det har nämnligen alltid varit så att antingen har jag inte behövt vänta på bussen eller så har jag missat den. Jag är lite av en tidsoptimist (: Speciellt när det gäller bussar.
Så nu får jag bara se glad ut och köra till skolan. Klockan är 10, och vet ni vad det innebär? För det är såhär att då kommer jag troligtvis inte få någon parkering på parkeringsplatsen utanför skolan där det är fri parkering dygnet runt typ.
Utan jag kommer få ställa mig på 3-timmarsparkeringen på andra sidan, vilket betyder att jag måste köra hem bilen sen innan jag skall till Halmstad för att annars med min vanliga tur kommer det sitta en sån däringa rolig inplastad lapp med beloppet 300;- skrivet på den, som sist.

Menmen, från en sak till den andra.
Varför är jag så trött idag?
Jag har bara sovit 6 timmar. För Det tog längre tid än väntat igår i Göteborg.
Vad gjorde jag i Göteborg mitt i natten?
Körde inte mina två kusiner, deras kompis och Pär (mormors man) till Sabaton i Trädgår'n i Göteborg.
Keep it in mind då att jag aldrig hann med min Göteborgs-körning på bilskolan så det har var första gången någonsin jag körde igen Göteborg centrum.
Det gick väl bra, vi hittade nästan med en gång. Sedan åkte jag hem till min kära moster Zanna och hade det mysigt, käkade pizza och kollade på finalen i Top Model (:
Dom sa senast 11 till oss, typ halv tolv körde jag iväg och skulle hämta dom. Zanna var med mig som tur var.
Det började med att jag körde förbi rött,


Ojdå, måste dra mig till skolan nu, men håll tillgodo! Fortsättning följer. (=

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0