Till Brown

Det ordnar sig, det vet du också. På ett eller annat sätt, det gäller att hålla hoppet och modet uppe. Jag vet att du är stark. Jag känner dig. Du har varit med om mycket men allting har bara gjort dig starkare. Tro mig, vad som än händer nu så blir du starkare.
Du betyder allt för mig och jag gör vad som helst för dig. Jag finns här. Ring, kom hit, ropa när du vill, så kommer jag.
Jag vet inte hur du känner, jag skulle aldrig kunna fantisera hur du känner. Du förtjänar inte det här, du är en sådan fin person. Men antagligen var det menat att bli såhär. Världen är så otroligt orättvis ibland.
Jag ser att du försöker hålla humöret uppe, och det är jättebra! Verkligen. Men det är okej att vara ledsen, det måste du förstå.
Att gråta hjälper, att prata hjälper. Det är därför jag finns här. När som helst. Det vet du.
Du kan prata med mig, även om jag inte förstår hur det är, så lyssnar jag och hjälper till så gott det går. Du har ingen aning om hur mycket det betyder för mig när du ringer mig för att berätta om dina problem, om både glada och ledsna stunder.
Det är viktigt att känna sig behövd också. Och det gör jag.
Du är så viktig för mig och jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig.
Jag skulle göra vad som helst för att få detta ogjort, men det går inte.
Du är stark, du kommer ta dig igenom detta och gå vidare i livet. Du kommer aldrig att glömma. Du kommer att vara ledsen, men tänk på detta...

Jag finns alltid här för dig<3

//M

Kommentarer
Postat av: Malinalmquist.blogg.se

Åh madde ! du är så underbart goo. Att du finns vid min sida betyder mer än vad nåt annat gör.



du är min ängel och jag ringer dig jag lover!

2008-10-09 @ 11:27:01
URL: http://malinalmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0