Söndag

Status: Seg

Lite seg blir man faktiskt när man har jobbat från 22:00 till 02:30 på natten xD
En kväll efter jobbet (:  
Men! Såhär kan det se ut i cashboxen efteråt! Så oftast gör det mödan värt (:
Inatt dock, blev det lite tjafs om regler och så.
Det är ju såhär att om någon får en Black Jack och jag har en tia eller ett ess som första kort, så kan jag också få en Black Jack, alltså skall dom inte få pengar förrän jag har dragit kort till mig såvidare dom inte begär "Even money/Jämna pengar" om jag har ett ess. Om jag också får Black Jack blir det "stand off", alltså lika. Han får behålla sin insats.
Förlåt, det är svårt att förklara på ett enkelt sätt :S Men kolla här...

En kille fick ju då Black Jack och jag hade en tia som första kort. Och ni kommer väl ihåg vad jag sa?
Han började då tjata om att han skulle ha sina pengar, men jag sa att han fick vänta tills jag hade dragit mina kort.
Han tyckte det var bullshit och att jag inte kunde någonting.
Jag kollade efter vakterna men han lugnade ned sig.

Så jävla mycket skit man får ta som croupier ...

Fast i slutändan gick jag en massa plus och tjänade massa pengar, så faktiskt gjorde det mig inte så mycket, även om man blir stressad och ledsen när folk håller på så, det är väl ändå inte jag som har skrivit reglerna? /:


Frågeställning: Vad tycker ni om krogen, och folk som besöker den?

Kommentera gärna så får jag ta del av era åsikter (:

//M

Kommentarer
Postat av: jen

Om spelaren har blackjack och du har ett ess så skall du erbjuda spelaren "even money/ jämna pengar" om han hellre vill ha de istället för att riskera att de blir stand off.

Annars så har du helt rätt. =)Dom kan bli jävligt gnälliga när man glömmer den lilla detaljen. suck

2008-10-07 @ 16:13:31
URL: http://jen90.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0