Panikplugg!!!

Såhär ser det ut på datorbordet framför mig nu ungefär.

Buddhismen (:  Fint va? :D

Buddhismen.

Visst ser det roligt ut? Jag har jätteroligt... verkligen... så himla.... kul.....


Status: Buddhist?

Nej, men nästan (: Håller på att läsa om buddhismen och hinduismen nu. Redovisning i morgon, och jag har suttit och verkligen panik skrivit nu. Men klart blir det ju. Och bra blir det ju ;) Får man väl ändå hoppas.
Kom dock precis hem från Donken, syrran blev sugen på Chicken Nuggets och mutade mig med bensinpengar.
Så där var ju jag helt såld.
Bensinen kostar nu 11,64;-/L !!! För alla er som är intresserade. (:

Funderar fortfarande på hur jag skall fortgå med mitt rum, blev ju trots allt väldigt nöjd med soffan och ännu mer motiverad att ändra på sakar och ting där inne :O Så kanske man snart kan vistas där ;) Nu kan man i alla fall skymta lite av golvet haha :D Framsteg, framsteg.

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0