Onsdag

Status:Lite trött

Varför är jag trött? Jo, för att jag och min moster Zanna hade målarkväll igår (: Jag började med att köra HELT fel. Jag hamnade i Lillhagen och var tvungen att köra runt hela sörjan efter att ha missat en avfart mot Backaplan tror jag det var. Jag kände direkt att.... det här kan inte vara rätt.... Och det var det inte -.-
Jag som ville klara det själv och fortsatte köra men hamnade då som sagt i Lillhagen vilket jag inte skulle, så jag blev ju tvungen att stanna till vid en busshållplats och fråga om hjälp. Jag bara, helt desperat.
- Ursäkta, vet du vart Selma Lagerlöfs torg ligger?
- Jodå, det vet jag, men då är du väldigt långt borta.

¤&)!"¤1#5y653!%I&="%=¤&%¤:"¤%" .... så kändes det i mitt huvud då, liksom fan också rent ut av xD

Men det var ju bara till att fortsätta, och jag kände igen mig direkt nästan när jag hade svängt höger i rondellen. Det var nämligen den vägen jag och min syster körde fel sist xD Så det ordnade sig,

Vi hade målarkväll och vi var uppe länge, länge, länge. Det utökade sig från målarkväll till målarnatt (:
Vi drack typ varsin energi dryck, då var det kört. Klockan var nämligen 04:48 när vi la huvudet på kudden i sängen. Helt sanslöst va? Jag och Zanna som är så kvällströtta vettu. Vi fick målat jättemycket, och hon fick prova på akrylfärg, akvarellfärg, kolpennor och hon lärde mig måla med akvarellpennor, det var himla smidigt (:
Vi målade en jättestor duk jag hade med mig, vi delade upp den och målade varsin halva och den blev verkligen jättefin. Bild kommer senare! :D

Nu är vi på väg till Allum i Partille och skall shoppa lite till, lön idag ;) Dubbelt så mycket än vad jag hade förväntat mig, men det svider ju inte ;)

Dagens visdomsord: Det är när våra förberedelser möter möjligheter som vi har tur. Var beredd!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0