Mystiskt

Status: Halvsovande

Vem kunde tro att när jag vaknade skulle min väckarklocka gå 10 minuter för fort? Jo, för jag kände mig så otroligt smart i morse när jag höll på att mörda min väckarklocka.
Jag tänkte, men om jag ställer fram den 10 minuter kommer jag ju inte bli lika stressad när jag går upp eftersom klockan inte är så mycket egentligen, eller hur?
Jomen visst, Klockan ringde gång, på gång, på gång. Snooze, snooze, snooze.
Varenda gång fortsatte jag ju tänka att den är ju ändå framställd 10 minuter så jag fortsatte sova. Jag vaknade nästa gång av den där jävla klockan, tittade på den vanliga klockan bara för att se att jag skulle vara i skolan om några minuter.
Great. Min plan hade gått i baklås.
Jag blev ännu mer stressad och förstörd.
Upp, på med kläder, springa ut till bilen, allt inom några minuter.
Tji fick jag, där trodde jag allt att jag var smart.

Vem fan uppfann väckarklockan?!?

//M

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

hehe tack söt :D

puss / N

2008-10-01 @ 19:31:29
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0