Lördagen Efter...

Status: Mycket seg

Det är ju såhär att jag jobbade inatt. Till en början gick det ju hur bra som helst verkligen! Jag tänkte, shit, jag kommer ju bli miljonär idag! xD
Sen tog det stopp...
Det kom en spelar med ett jävla flyt och tog alla mina marker :( Allting slutade med att jag tjänade nästan minimun av det jag kan tjäna, alltså min garanti lön, nästan ingen provision alls. Så det var väl lite sådär :S
Menmen, fortfarande pengar (: Vilket, som ni alla vet, det är väldigt dåligt om just nu.
Segt att det var typ hur lite folk som helst en lönehelg, men jag gick ju fortfarande plus. Så det är väl helt OK!
Ja! Nog om jobbet och vidare till annat...

Göteborg idag! Jag och min kära syster skall till min kära moster och hälsa på (:
Vi skall väl antagligen gå en sväng på stan och sen sova där. Mysigt! :D
Ja... nog om det och vidare till..... inget annat?

Äsch, uppdatering följer (:

//M

Kommentarer
Postat av: jennie

vad jobbar du med?:)

2008-10-25 @ 13:23:30
Postat av: Sabina

så lite så , tack skjälv :)

du kanskje måste byta mal för det

är inte säkert att det fungerar med den du har nu.

Och sedan istället för att skriva. madelene välkommen till min blogg o.s.v där du har gort det väljer du att använda blid istället så går det :)

puss // S

2008-10-27 @ 01:48:18
URL: http://sabinaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0