God Natt

Status: Väldigt trött

Ögonen går nästan i kors så trött jag är, men vad skall man göra? Eller ja, antagligen sova fast det är så mycket tankar som susar runt i huvudet på mig just nu. Det har hänt en hel del saker på sista tiden så det är svårt att fokusera ibland.
Bara den saken som stressen i skolan till exempel.
Det är massor av saker som skall göras, och jag försöker prioritera, men det är svårt ibland. Man vet liksom inte vart man skall börja eller när man skall sluta. Så oftast slutar det med att jag staplar allting i en enda hög tills hela högen bara rasar och jag inser att jag skall ha det där provet dagen efter. Provet som jag liksom inte hade pluggat till eller kanske till och med glömt att skriva i min almanacka.
Jag går tredje året nu, jag kan ju inte bara ge upp, utan jag måste ju bara klara av det här året.... det här sista året.
Sedan är det ju klart (: Och det känns  faktiskt bra.

2009 - Student! :D
2010 - Arbetslös! xD 




                                        
Tack så mycket Mamma och Pappa som har hjälpt mig så mycket med skolan
Jag vet inte vad jag hade gjort utan er

                                            
two hearts


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

//M

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mamma och pappa tackar så mycket, vi vet inte vad vi hade gjort utan dig!

Kramar

2008-10-13 @ 20:21:29
Postat av: Anonym

Mamma och pappa tackar så mycket, vi vet inte vad vi hade gjort utan dig!

Kramar

2008-10-13 @ 20:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0