Glassigt

Status: Fundersam

Madelene tipsar:
Dumleglass!

Dumle (:
Jag hann inte ta kort på glassen innan jag hade ätit upp den.... hehe... men så här såg förpackningen ut i alla fall! Haha ;D

....................................................................................................................................

Här sitter jag, gottegrisen själv, med den nyinköpta dumleglassen i handen och funderar på en sak.
Jag funderar starkt på om jag verkligen borde få ha bil?
Du kan inte gissa vad som hände idag alltså. Parkeringsplatsen utanför skolan, där det är fri parkering=inga P-böter! :D
fast trängre parkeringsrutor som följd. Japp, japp, gott! Det finns en parkeringruta ledig, då backar vi in i den. Let's go.
Då tänkte jag bara, nämen shit, vad långt fram jag står, om man jämför med bilarna ijämte. Lägger i backen och gasar lite......

.....dunk...

...hörde man bara. Yay! Då hade man ju naturligtvis backat in i betongpelaren bakom bilen.

Great success!

Det första man gör är ju då såklart att titta fort omkring sig så att ingen såg. Jag gick lite diskret ut och tog mig en titt. Det var bara några pyttesmå repor, syns knappt.

Men grejen liksom.
Inom loppet av 3 månader har jag hunnit med:

--> En P-bot, 300;-
--> Repat hela vänstra sidan av bilen mot en annan bil i ett parkeringshus
--> Backat på en betongpelare

Vad säger ni? Visst är jag väl duktig? (:

Min stackars, stackars bil :/

//M


Kommentarer
Postat av: jennie

hehe oj låter itne så kul det dära?? vad ahr d u för bil?:) kram

2008-10-22 @ 13:34:05
URL: http://nenne84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0