Fortsättning

Hej igen (: Nu tänkte jag fortsätta med berättelsen om min resa igenom Göteborg.
I alla fall, på vägen tillbaka blev jag lite virrig och började ju köra fastän det var rött ljus, jag tänkte väl fel, Zanna bara
-Du, det är rött!
-Shiiit.
Vad gör jag? Jag var i mittenfilen och skulle rakt fram, men där var en sådan "inga fordon får vistas här" skylt uppsatt. Men jag var i mittenfilen, och var på väg framåt i rött ljus. Kunde inte svänga vänster för det gjorde redan några andra bilar, och inte höger heller.
Så jag körde ju rätt igenom det området ändå. Men dom måste ha satt upp det senare, för jag kommer ihåg att jag körde den vägen i alla fall, om jag minns rätt -.-
Tro fan inte jag möter farbror blå i andra filen? Polisbil
Helvete!!! Gasar på för kung och fosterland och svänger vänster fort som attan, in på parkeringen och hämtar upp dom. Haha.
Men det var en upplevelse i alla fall, roligt att berätta xD

//M

Kommentarer
Postat av: Paer.haellman

Va en kaxig ride iaf. vi kom fram till sabatonkonserten o hade en skitbra kväll!

Mange tack för en bra körning.

Pär

2008-10-05 @ 03:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0