Fan också...

Status: Ledsen, arg, förvirrad, ångerfull, trött o.s.v....

Alltså, det här händer bara inte! Det är ju helt sanslöst. Jag började ju med mitt tråkiga hemprov i religion... Jag svarade på alla uppgifter, som jag inte ens fattade, jag var jättenöjd och skulle skriva ut, skitbra. Sedan ringde det och jag tänkte inte mer på det.
När jag gick ned igen och såg skrivaren kom jag att tänka på det, men såg inga papper. Nähe... men då får jag väl rota fram dokumentet igen och fråga pappa varför det inte funkar. Han har ju trots allt kopplat en skrivare till min användare.

Men... vart fan är mitt dokument då? Filen njag skickade till mig egen hotmail så jag kunde fortsätta skriva på den bärbara. Dokumentet jag gjorde klart. Provet som jag gjorde klart hela första delen på!!!
Tänkte att jag kanske bara tryckte på skriva ut och sen inte sparade, men det har jag svårt att tro, har alltid en tendens att spara för att just sådant här kan hända. Men eftersom jag öppnade det som en bifogad fil på min hotmail så vet jag inte vart det sparades i så fall...
Pappa är snäll och letar, men som vanligt har jag redan givit upp. Dokumentet finns inte. Jag fick MVG på redovisningen i religion igår, och får IG på detta ... vad blir det då, VG? Det är väl rätt okej ...

Jag sätter mig inte ned och gör om det... jag gör det bara inte.
Det händer liksom inte...

//M

Kommentarer
Postat av: Danne G

Nu finns en ny session med bilder uppe på min blogg!





/ Dee, Bloggen som får dig att leva

2008-10-17 @ 03:23:55
URL: http://deegee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0