Dagen Efter Kvällen Före

Status: Huvudvärk

Nu skall jag delge mig gårdagens och nattens händelser.
Jobb, jobb, jobb.
Klockan 22:00 infann jag mig på plats, bakom spelbordet, på Invito i stan.
Pappa sa en sak igår som jag också faktiskt har tänkt på. Jag har gått plus nu alla gånger jag har jobbat, alltså måste mitt minus komma snart, eller hur?
Så sant som det var sagt. Igår tjänade jag minus. Det var väl sådär, men den smällen måste man väl ändå ta när man har gått plus alla andra gånger. Visst? (:
Det var knappt något folk och jag satt där mycket själv, utan spel. Då kan det bli bra drygt måste jag säga.
Vid ett tillfälle var det ju självklart en kille som spillde ut öl över halva spelbordet och korten.
Då var det bara att packa ihop och stänga bordet, skölja av korten, torka korten och sedan på't igen.

Nog om jobbet.
Jag hade lovat min kusin Patrik A.K.A Putte skjuts hem efter en fest. Så han hörde ju av sig och jag var på väg för att hämta han och hans polare.
Tro fan inte min syster har fastnat i Tvååker då? På en fest. Hade kollat fel på busstiderna och allting, ringde och smsade mig och var helt desperat.
Jo, det är klart, vem har inte kollat fel på busstiderna någon gång.
Men ärligt talat, Tvååker?
Vad skulle jag göra då? Jag fick ju köra dit bara, en låååång, enslig 90-väg, med bara skog omkring sig och inga gatulampor.
Perfekt...
I tidningen dagen efter:
- Ung kvinna körde av vägen när hon insåg att hon faktiskt var på väg mot Tvååker klockan 3 på natten.

Nej, jag skojade bara. Men ärligt, det var tråkigt. Det var i alla fall väldigt tyst i baksätet. Syrran och hennes kompis måste ha varit livrädda för mig, så irriterad och trött jag var.
Respekt!

Där ser du syrran, klart jag hämtar dig mitt i natten ;) Även om du är i Tvååker... Vem fan är i Tvååker liksom?

//M

Nasse (:


Kommentarer
Postat av: Danne G

Såg du bodde i varberg, minns jag var där 2005 och skejtade faktiskt! bodde på en rätt kul camping osv:D

2008-10-11 @ 16:16:50
URL: http://deegee.blogg.se/
Postat av: Danne G

ja, tänk på att jag är gammal:P

hela 22år! hahaha

2008-10-11 @ 17:35:16
URL: http://deegee.blogg.se/
Postat av: Pumbaa

Tack =) Det var en helsikes tur att du kom och hämtade oss =) Du var vårat sista hopp ^^. Puss på dig <3

2008-10-11 @ 17:39:11
Postat av: Emelie

tackar:) jag har fått hjälp med min ;) haha

2008-10-12 @ 00:07:01
URL: http://ungmamma15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0