Busy Day

Status: Hyper

Ojojoj vilken smockad dag idag! Först mammas födelsedagspresent, jag och min syster bjöd henne på frukost buffé på Kurorten. Det var gott<3
Sedan när jag kom hem, dags att tanka morsans och farsans bil och handla lite smått och gott, bland annat ett kontantkort till mobilen, måste ju ha gratis sms, annars avlider jag nästan xD

Vidare till att rensa skrivbordet, HELA skrivbordet skall vara tomt, sedan till dumpen, hej svejs skrivbord ;)
Hade nämligen tänkt möblera om lite. Mitt rum har nämligen sett likadant ut i åratal, som en krigszon. Lite förändring kanske?
Fick alltså en soffa av Bumble<3, hans gamla. Det skall bli roligt att se hur det blir sedan. Funderar en massa på vad mer jag skall göra, kanske göra min inbyggda säng till något slags förvaringsområde? Har ju ändå flyttat ned till golvet och sover på en madrass precis nedanför min säng. Fråga mig dock inte varför :D
Dammsugat också, hittade många intressanta antikviteter bakom och under skrivbordet.
Samlare som jag är har jag ju typ bara skyfflat undan grejerna lite snyggt, men slängt lite också faktiskt! *Stolt*
Har väldigt svårt att slänga grejer :/ Vilket resulterar i stora högar, fulla lådor, proppfulla hyllor..... med skit.
Vet inte vad jag skall göra åt det bara, väntar tills jag flyttar hemifrån och börjar om på nytt (:

Uppdatering följer...


Mitt skrivbord (:  
Ser ni hur tomt mitt vackra gamla skrivbord är? (:

//M


Kommentarer
Postat av: cammie

kikar in och lämnar ett avtryck =)

2008-10-13 @ 15:00:55
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0