Ännu En Måndag

Status: Speedad!

Jag är så exalterad, jag var ju i Göteborg igår och shoppade upp alla pengar jag inte har (: Där bland annat en helt underbar svart pennkjol! Som man kan se bild på här nedanför. Mamma har sytt in den lite och den sitter perfekt! Jag älskar den (:

Pennkjol (:  Akta så ni inte bländas av min mycket blanka tandställning ;)

Härnäst blev det en rosa skjorta:
---> Rosa Skjorta (:
Den är verkligen jätteskön att ha på sig. Köpte också en svart, långärmad skjorta att ha på jobbet (:

På tal om allt och inget så när jag var och handlade idag såg jag en som backade på en stor metallbox utanför Rusta, så där ser ni! Det är inte bara jag som backar på saker =) *Stoltheten sprider sig*


Dagens visdomsord: Gör idag något så oerhört modigt att du knappt kan tro att du gör det!

//M

Kommentarer
Postat av: Sabina

Fin sjorta :D

älskar den svarta pennkjolen vart har du kört den ?

Pusspuss // Sabina

2008-10-28 @ 14:15:05
URL: http://sabinaandersson.blogspot.com
Postat av: mormor

Det va fina kläder du hittade i Götet. Du får väl åka upp lite oftare när moster har tid.

Kram

2008-10-28 @ 20:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0