Ännu En Dag!

Status: Fortfarande pank

Hehe, jomen visst, jomen visst. Nu är det bekräftat! Jag har Sveriges tyngsta väska. Ännu en egenskap är att den är bottenlös. Den gör du inte om! Haha :D

Mitt väskinnehåll (:  

Ja! Då skall vi se. Nu har jag tagit ut en hel del från min väska för analys.

* Två stycken pennfack
* Handkräm
* Kalender (förståeligt)
* Två nagellack
* Två stycken anteckningsblock (ett till mitt projektarbete och ett till jobbet)
* Tuggummi
* En liten tub kaviar (?)
* Plånbok
* En plastblomma (Nödvändigt?)
* En påsklämma
* Två läppglans
* En tofs
* En stiftpenna
* Ett busskort som aldrig används

Jo... det var nog allt. Fråga mig inte xD
Så, om du letar efter någonting, fråga mig, det kan finnas i min väska ;)

//M


Kommentarer
Postat av: mormor

Jag antar att kaviaren ärdet viktigaste i din väska, det är inte bra med saltbrist.

2008-10-24 @ 17:27:37
Postat av: morsan

Var det där min kaviar va!!!!!

2008-10-24 @ 18:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0