Torsdagen...

Status: Nervös

Jag pratade med kirurgen själv idag, som skall utföra min operation. Jag frågade honom lite saker och han sa att vi skulle gå igenom mer på tisdag. Jag känner mig väldigt känslomässigt instabil just nu. Jag kan bli irriterad, arg och ledsen för ingenting. Men jag antar att det beror på stress. Stress för allting.

Skolan
Jobbet
Operationen

Jag tror allt spelar roll. Ibland blir det såhär. Jag har varit glad och har hållt humöret uppe ett bra tag nu. Är det inte dags för en "down" nu kanske?

Har målat idag också, det känns bra att måla. Fick något slags ryck inatt och började måla av någon konstig anledning, jag bara kände att jag hade lust med det. Jag blev färdig idag. Det blev en blomma (: Bild kommer snart!


Dagens visdomsord: Kom idag ihåg att vara nöjd med dig själv och att vara närvarande i det du gör.


Sad angel.  

//M

Kommentarer
Postat av: mormor

2008-11-07 @ 06:42:15
Postat av: Cilla

Skall baka idag, skickar kramar och lite kanelbullsdoft genom cyberspace. Kanelbullar hjälper mot allt. Kram tant Cilla

2008-11-07 @ 09:40:45
Postat av: Zanna

Det kommer gå bra! Nervositet o humörsvägningar är inte konstigt. Måla o fortsätt äta chocklad hihi Stor kram

2008-11-09 @ 19:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0