STUDENTFEST!

Status: Hemlighetsfull & rik!

Jodå, rik som ett troll, lönen hamnade rätt in på kontot idag, så nu är det bara att casha in och shoppa loss! Nej (: Mestadels av pengarna går ju såklart till Lübeck som jag åker till nästa fredag. Det var min 18-års present av mormor och Pär. Jag fick en utflykt, vart jag ville! :O nästan i alla fall. Jag fick detta tipset med julmarknaden av dom. Så mormor, Pär, jag och lilla Zanna åker (: Skall bli hur kul som helst! Denna julmarknad alla pratar så mycket om. Verkar verkligen vara någonting för mig!

Jul?

Studenten är på ingång och då också alla dessa studentfester. I morgon är det dags för den första.
M-tema! Man skall klä ut sig till något som börjar på M.
Jag vet redan vad jag skall vara, men det är topphemligt, det lägger jag ut i morgon ;) Då får allmänheten se vad jag har planerat.
Det verkar som om folk är ganska nyfikna, det är typ bara jag som inte säger vad jag skall vara. Haha :D

M :D

Så trött, så trött jag är idag. Var på återbesök i Halmstad idag. Idag är det nämligen två veckor sedan jag opererades. Så himla bra, jag hade skrivit en lapp där jag hade med alla saker jag skulle fråga min kirurg först och främst ifall jag fick träffa honom. Jag hade skrivit det så fint på en liten blå lapp, så att jag inte skulle glömma det...
...Den glömde jag.

Såklart jag skulle glömma min lapp. Men jag fick frågat nästan allt i alla fall. Men ändå. Typiskt?


Dagens visdomsord: Varje ålder har sina glädjeämnen


Tack för mig. Och jag skall försöka bli lite bättre på att uppdatera bloggen.

//M

Kommentarer
Postat av: mormor

Vi ser också fram mot resan , det ska bli himla roligt

2008-11-29 @ 15:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0