Sömnigt...

Status: Fundersam

Här sitter jag i sängen, kisen ligger i jämte. Man borde sova för höstlovet är slut och skolan börjar i morgon igen men jag har börjat tänka lite på min operation, klart man blir nervös... dock känner jag mig samtidigt exalterad och glad över att få detta gjort. Men med tanke på att man har hört hur det kommer gå tillväga så kan det kännas lite avskräckande.
12 november. 10 dagar kvar. Jo... jag är faktiskt lite nervös.
Men man får hålla tummarna bara (: Se det på den ljusa sidan liksom. Det är en operation och tandreglering för ca. 100.000;- som jag håller på med, bara det att jag får det gratis, för jag hann börja innan jag fyllde 18, bra va? :D
Så det känns ju ganska coolt.
Det gäller nog helt enkelt att ta dagen som den kommer och se vad som händer.

Carpe Diem<3

Tänkte väl samtidigt passa på att berätta att jag jobbade inatt. Gick hyfsat mycket plus och det var en allmänt bra kväll, lite högljutt och lite fusk här och var. Som vanligt bara. Dock förväntade jag mig mycket mer folk, det var ju trots allt halloween. Man såg katter, häxor, kaniner och ja, till och med en färgglad cowboy (: Trots det kunde jag ha tomt bord ibland fastän krogen var typ full. Men så kan det vara.
I och med min operation sa jag till min chef att jag visste inte om jag skulle kunna (eller vilja) jobba resten av november efter det. Så för att få ihop lite pass så jobbar Madelene Bengtsson både fredag och lördag nästa vecka.
Plus att jag skall sitta barnvakt från 17:00 till 22:00 ungefär på fredagen innan jobbet.
Det kan bli tufft det. Men vad skall man säga?
Sånt är livet?

Dagens visdomsord: Ett ärligt, öppet hjärta når alltid längst.


Braceface, (:  Var bara tvungen att lägga in en liten bild på mig (Braceface), haha, visst är vi väl lika? (:

Ta hand om er!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0