Skräck!

Status: Rädd

Jag satt och zappade lite och så kom CSI (eller något sånt) fram, och, som vanligt, korkad som man är så kan man likförbannat inte sluta titta fastän man VET att man borde sluta!? Jo, då såg jag ju givetvis den läskiga första scenen, mordet som har skett som de skall lösa antagligen.
Great SUCCESS Madelene!
Grattis. Så nu sitter jag här i soffan, klockan är snart 1 och är så rädd så jag vet nästan inte vart jag skall ta vägen.
Försökte göra saken lite bättre med att byta till Cartoon Network, och det funkade väl, lite i alla fall (:
Tittar på Ed, Edd n' Eddy :D Dom är grymma.

Jo... det var nog bara det jag ville meddela, ville väl helst ha någonting att koncentrera mig på istället för att kolla bakom soffan hela tiden och se så att det inte är någon där...
Jag vet, det låter patetiskt, men jag är så fruktansvärt mörkrädd. Det är ju nästan skrämmande så rädd jag är ;)
Min fantasi spelar mig ofta ett spratt, jag behöver inte ha sett mycket läskigt innan min fantasi utvecklar det till något helt sanslöst läskigt -.- Menmen, vad skall man göra?

Tips är uppskattat :D

//M

Kommentarer
Postat av: Therese (Pumbaa)

Naaw, du är så mesig ;) Puss på dig och ha det bra i Halmstad!!!! <3 Kommer och hälsar på :D (om du vill då förstås)

2008-11-11 @ 08:48:43
Postat av: mormor

Bästa tipset, stäng av tv:n och läs en romantisk bok lovar du blir inte ett dugg rädd.

kram

2008-11-11 @ 15:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0