Jobb, jobb, jobb...

Status: Förkyld

Här ligger jag i den alldeles nya, precis ihopsatta soffan, har precis tryckt i mig en hamburgare, ett halv paket choklad "fingers" och en pucko (:
Fast det känns lite jobbigt, klockan 17:00 skall jag iväg och sitta barnvakt, till klockan 22:00 och då är det direkt iväg till krogen och jobbet som croupier.
Jobb i morgon också, kanske, morsan har sagt att jag inte får om jag inte känner mig bättre, det är ju inte bra med täta luftrör till operationen eftersom jag skall ha massa slangar och grejer.
Det kommer säkert bli tufft. Men pengar är bra, mycket bra. Jag har mycket att spara till. Jag vill ju så gärna jobba, samtidigt som jag inte vill.
Och nu har jag hunnit trycka i mig andra halvan av chokladasken. Choklad brukar göra saker och ting lite bättre (:
Beautiful rose.  

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0