En Vecka Senare...

Status: Mayday, mayday

Idag är det en vecka sedan jag opererades. Det går allt bättre och jag känner mig piggare. Ett problem dock.
Kilona försvinner från min kropp i och med den flytande kost jag äter. Och det är inte vad jag behöver just nu. Jag blir så trött bara. Folk bara klagar på att de är för tjocka, det är inte så roligt när det är tvärtom heller kan jag ju meddela!
Folk som inte alls är överviktiga försöker gå ned i vikt. Vad fan.
Sluta gnäll på att ni är tjocka och lägg eran energi på att hjälpa mig bli det istället!

;)

//M

Kommentarer
Postat av: jennie

heej har läs om din operation. låter som det gått bra:) slänt det:) lycka till nu och se till att du mår bättre dag för dag:) kram jennie

2008-11-19 @ 12:37:48
URL: http://nenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0