En Ovanlig Söndag

Status: Stum

Jag har tappat rösten. I morse kunde jag knappt prata alls. Jag jobbade ju inatt, och jag hörde själv hur det bara blev värre och värre, till slut lät det som om jag var i målbrottet. Det bästa man kan göra när man är hes är att hålla käften, men det är faktiskt ganska svårt i mitt jobb, i och med att jag måste räkna och prata ungefär hela tiden.

Så i morse var det riktigt illa, nästan ingen röst alls. Nu funkar det lite bättre. Man skall ju egentligen vara tyst, men det är ju så svårt eftersom det låter så himla roligt när man pratar, haha :D
Det tråkiga med det hela är att detta äventyrar min operation /: Om jag är snuvig, täppt i halsen och så vidare, så blir det ju svårt med hela grejen att jag skall ha slangar där o.s.v. Så jag hoppas verkligen att det blir bättre... Jag som har väntat på detta så länge nu.


Dagens visdomsord: Varje dag börjar med nya möjligheter


//M

Kommentarer
Postat av: mormor

Nu får du vara tyst så du kan prata med doktorn när det är dax. Hopppas inte du har feber också, som sagt vila OCH VAR TYST .

Kram mormor

2008-11-09 @ 19:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0