Efter Terrorn...

Status: Brutna revben?

Näej, skojade bara ;) Men jag antar att det känns som något liknande det här, jag har varit i full gång och andats så fort så det gör ont, haha :D

Var på Ge-Kås idag, kanske inte så mycket terror som skrivet i rubriken. Det har varit MYCKET värre. Vi fick parkering långt fram och vi tog oss in lätt och smidigt (:
Notan hamnade på 700;- ungefär.
Helt okej i och med morsans och farsans köp av b. la. en DVD-box för 300;- (på min begäran, haha).
Såsom alltid, lite av en tradition tvingar jag dom att köpa lite av dom andra sakerna jag har köpt med mig hem.
Men det är faktiskt helt okej, man har handlat för mer där. Det är billigt, men det är ju det som är så farligt.
Det står typ bara 9,95;- på varje rad på hela kvittot. Samtidigt är ju kvittot då 3 meter långt, så det blir ju faktiskt en hel del.

Försöker tjocka till mig lite till operationen för det kommer antagligen bli svårt att äta efter det, och jag har inte råd att gå ned mer i vikt. Så nu har jag faktiskt gått upp typ 2 kg (stolt) :D Så jag passade ju då på att utöka mitt förråd till min "tjockis-diet" med choklad, kakor, godis och dylikt.
Känns lite som ett lyxproblem faktiskt. Haha.

Men nu tänkte jag faktiskt dra upp till mitt rum och kolla på Lilla Huset På Prärien (DVD-boxen jag tvingade mamma att ge mig pengar till så att jag kunde köpa den).
Den är ju så fantastiskt bra den serien, men den bara slutade gå på teven, vad jag vet i alla fall.
*Slänger SVT och alla andra kanaler i Sverker Olofssons röda soptunna*

Sverker Olofsson <--- Min idol! :D

Nej men nu får jag ta och hålla käften en stund och göra det jag skulle. (:


Dagens visdomsord: Håll gärna mer än vad du lovar.


//M

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej där

Du glömde köpa näsdukar till din filmbox, antar att det blev en del tårar. Idag ,onsdag, har jag varit på GEKÅS igen denna gång med Zanna mycke mer folk och tränsel idag ingen parkering i närheten av ingågen inte.

Zanna handlade mycket bra saker hon hade också ett kvitto på 3 meter.

Ha de bra

2008-11-05 @ 21:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0