Bilder Sjukhuset!

Status: Bilduppdateringsdags!

Jag tänkte lägga upp lite bilder från min sjukhusvistelse.

Jag börjar med de här underbart sexiga trosor/byxor/underkläder eller vad man nu skall kalla dom (?) Som jag skulle ha på mig under operationen.
Op-trosorna.


Och sedan vidare till mitt dropp, titta, titta, visst är det lite synd om mig?
Dropp.


Och här ligger jag, innan operationen. Min nalle och min droppställning. Den röda knappen där under telefonen, den är bra skall jag säga. Mycket bra. Och den där lite större gråa, platta saken, en såkallad bärbar dator, den är också bra, MYCKET bra! Vad skall jag säga, den räddade livet på mig? Den dödade en himla massa timmar åt mig i alla fall med film och dylikt :D Great success!
Nalle.


Här igen, mitt dropp :) Jag tyckte det var lite häftigt ändå, hade ju trots allt aldrig fått dropp innan (:
Dropp.


Då går vi vidare till utsikten från sjukhuset, faktiskt helt okej. Jag fick VIP-platsen i rummet, längst mot fönstret, folk passerade inte mig när de skulle gå fram och tillbaka (delade ju rummet med två till). Så där fick jag ha det ganska avskilt! Great! :)
Utsikt.


Utsikt igen (plus blomman i fönstret). Man såg ända bort till parkeringshuset. Haha.
Utsikt.


Blommor.
Ville också passa på att tacka min mamma som satt hos mig i tid och otid på sjukhuset med ett hej dundrans tålamod som ett otroligt bra och välbehövligt stöd för mig.
Du körde ända från Läjet till Halmstad varje dag. Det kändes så himla bra att du var där, även om jag bara låg och kollade på film eller vad som helst, så var det viktigt för mig att veta att du fanns där. Och det gjorde du, hela tiden.

Tack
♥ 

Kommentarer
Postat av: Morsan

Älskar dig med pussgurka

2008-11-21 @ 21:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0