Ännu en onsdag

Status: Dålig blogguppdatering, jag vet.

Och det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för, men vad skall jag säga? Jag har helt enkelt inte haft tid. Jag har skolarbete så det står mig upp i halsen, jag har kämpat hårt och det lönar sig verkligen (:
Idag till exempel, så blev jag helt klar med min geografi uppsats om miljöförstöringen (deprimerande, men bra blev den) (:
Jag kom precis hem från ett utvecklingssamtal med min mentor, och jag ligger bra till. Allting går mycket bättre nu än förra och förrförra året. Så det känns jättebra.
I morgon är det läxprov om judendomen i religionen. Kanske bäst att plugga lite på det.
Men jag har fått så mycket gjort nu, så jag är faktiskt riktigt stolt :D

Uppdatering följer...


Dagens visdomsord: Resor ger livet perspektiv.


//M

Bild från min miljöuppsats.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är verkligen på g just nu, Puss mamma

2008-11-06 @ 06:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0